we feature and sell the shirts are very popular nowadays with shirts give priority to plus size and normal size customers. We believe that the fashionable no limits for various types of body size. With the outbreak of the ideas are generated from our founder, Ms Kim Kartikah Lee Ismail then result is a brand that is competing on the latest fashion in the Malaysian market to solve the problem of large-bodied clients to continue to bold highlight the latest fashions without feeling shy or not confident to themselves. The Kimoshion Wear light clothing manufacture and easy to wear in any kind of event though.

The Kimoshion By Kim Kartikah Lee Ismail

huh!!!!!x sangke!!!!+xtahu= mcmni rupenyer!!!

Thursday, December 25, 2008
YE LA...AKU JE LA YG JADIKAN SAHABAT AKU NI HAMBE....DYE X!!!
aku anggap dye antara kawan bek aku....tp dye kate..
(pu3 baek..tp..ntahlah).....sape suruh letak benda lah tu bersepah2...kan aku da bace.,..
yg best tuh..leh ade psl aku lak tuh,,,,aku ingat la yg bek...tp rupenyer...cam cikai...
xpe.....memg dye ade hak nk ckp mcmtuh an..ala..xpe.....aku x heran..
sbb aku bukan jenis berdendam pon...aku bukan *rum5454749te* yg bek KOT uTk DYe..
mse aku dgo dye nk pindah g ngn kwn2 dye cam sedih gak r...bile aku dpt tahu yg layann aku nie trok gler kat dye,,,xpe la...g la..kalau tu yg terbaik...
aku pon x tahu bilenye aku merungut....bile dye soh bli tuh bli nie..mgkin xtaw la..aku xprasa ke an...ermmm.....xpe lah pu3...da naseb...nk wat cmane..fiera je leh phm ko.org len....tuh..dye x phm ag..perangai aku ni camne....
fiera law ko pon xnk kawan ngn aku gak...xpe lah fiera..tgglkan je la aku kat cnie..
ko xyah carik2 aku g....aku da terbiasa da...kalaw betol silap aku...ok fine,,,,,,biarlah....
masing2 ade hak masing2...
APE ITU DEFINISI SAHABAT?????
bile mase aku ckp sahabat bg aku itu hambe???aku x ckp pon......yg aku ckp....aku ske wat fiera tuh cam hambe aku.....sbb dye je yg phm aku....org len mne nk phm....aku syg dye.dye x penah nk merungut sgt ble aku soh ape2....sbb dye memahami aku...perangai aku nie pelik..
tu la aku ckp,,,kpd sesiapa yg yg x kenal perangai aku nie cmane..xyah nk pandai2 describe psl diri aku nie...
kalO rase nyesal jd kawan aku....xpe........aku phm....hakikatnye...wat mse skrg...cme fiera sorg je yg leh phm aku....law pasni dye da xphm aku....aku pon kene trime hakikat la kan,,..
pasni...aku da xnk suruh sesiapa melainkan org yg bergelar SAHABAT.
AKU RSE AKU XPENAH PK YG NEGATIF PSL DYE,,,,aku anggap dye antara kawan yg terbaik utk aku....tp..pd dye...aku nie sebaliknyer,.,,,ala pu3..bende tu sume lumrah dunie la....
senanye skunk...mse aku tls blog nie....aku bengang sgt....cme pd blog nie je la...aku nk bgtaw....tp bengang aku nie kejap je..bialah..t hilang la tuh
Bialah dye nk tls ape pon.....buku dye kan....
Lastly aku nk mntak maap sbb bende tuh terjatuh mase aku nk kemas bilek...n bende tuh terbukak betol2 dye tls pasal aku....mgkin allah nk tunjuk kot....

0 comment and orders: