we feature and sell the shirts are very popular nowadays with shirts give priority to plus size and normal size customers. We believe that the fashionable no limits for various types of body size. With the outbreak of the ideas are generated from our founder, Ms Kim Kartikah Lee Ismail then result is a brand that is competing on the latest fashion in the Malaysian market to solve the problem of large-bodied clients to continue to bold highlight the latest fashions without feeling shy or not confident to themselves. The Kimoshion Wear light clothing manufacture and easy to wear in any kind of event though.

The Kimoshion By Kim Kartikah Lee Ismail

ape yg terbaik?

Saturday, July 18, 2009
Aku pernah kata pada seseorang, "CINTA TIDAK PERLUKAN SEBAB"
Lalu seseorg lantas cakap dgn aku "AKU SAYANG KAU SANGAT2 beb"
Tapi aku terpaksa lukakan perasaan dia dan cakap padanya "LUPAKANLAH AKU..."
Ampunkan Aku Kerana Menjadi Kejam. Tapi Aku Tidak Mahu Kau Terluka dan Kecewa Kemudian Hari.

Dan aku pernah terbaca seseorang tulis...
"Saya minta kepada Allah setangkai bunga yang segar, DIA bagi saya kaktus berduri. Saya minta kupu-kupu yang cantik, diberi ulat berbulu. Saya sedih & kecewa. Namun kemudiannya, kaktus itu berbunga, indah sekali dan ulat itupun bertukar menjadi kupu-kupu yang cantik. Itulah jalan Allah. Indah pada masanya. Allah tidak memberi apa yang kita harapkan tapi DIA beri apa yang kita perlukan. kadang2 kita sedih, kecewa, terluka.... tapi jauh diatas segalanya DIA sedang mengaturkan yang terbaik dalam kehidupan kita..."

Inilah Kehidupan ,sakit tetapi indah, Pelik tapi menarik.....


4 comment and orders:

NeBuLa Says:
July 26, 2009 at 12:06 AM

gilew! aku sukew gile post kaw nie! tersentuh aku baca!

puteri kartikah Says:
July 26, 2009 at 12:25 AM

huhuhuhu..sje je wat emo2 nie..

i'M nO oNe Says:
July 26, 2009 at 1:39 AM

perh..
rumet ku nie..
bermaDAh lew plak..
pape pown..
allah mencipta sesuatu itu ade HIkmahnyer kn..
chIayO!!!

puteri kartikah Says:
July 28, 2009 at 9:39 PM

yeah!!