we feature and sell the shirts are very popular nowadays with shirts give priority to plus size and normal size customers. We believe that the fashionable no limits for various types of body size. With the outbreak of the ideas are generated from our founder, Ms Kim Kartikah Lee Ismail then result is a brand that is competing on the latest fashion in the Malaysian market to solve the problem of large-bodied clients to continue to bold highlight the latest fashions without feeling shy or not confident to themselves. The Kimoshion Wear light clothing manufacture and easy to wear in any kind of event though.

The Kimoshion By Kim Kartikah Lee Ismail

OMG!!!hope Tomorrow wILL gonna BE A gOOD DAY!!!

Sunday, August 2, 2009
ARRRRRRGGHHHHHHH!!
bELum puas AKU study n rajin g kelas dah TIbe harI EXAM!!!
OH MAN.......tAkoTNYE!!!
ESOk subject english AWAREness...even xbpe susah tp sick r bab2 nie.
guys!!!doakan aku ea.....

3 comment and orders:

Anonymous Says:
August 2, 2009 at 10:57 PM

bile kite syg org tu, kite trime jew ape yg org tu kate, tp adakah dye trime ape yg kite kate kn? hati kate xpe, manusia xdew yg perfect..
bile kite syg org tu, kite tggu dia Lame pon xpe, tp bile dia tggu kite? dia marah..
hati kate, ala,adatlah ade yg menunggu & ditunggu..
bile kite syg org tu, kite xtido pon xpe lyn dia tgh bosan, tp bile kite bosan, ade dia lyn kite? hati kate xpe, dia bz kot..
bile kite syg org tu, kite gado ngn dia, kite diam je..
tp dia?? tak nak tegur kita,kita yg terpakse pujuk dia..
hati kate, xpe,dia tension tu..
jgelah hati dia,cian dia..
bile kite syg org tu, kite sggup bg rest bile dia letih, tp bile kite letih, dia suruh gak kite lyn dia bile dia bosan, adil ke?? hati kate xpela, ala bkn selalu pon..
bile kite syg org tu, kite jd cm org giler bile dgr dia sakit, tp bile kite sakit,dia buat xtau jew..hati kate, xpela,xkn dia nk berkepit ngn kite 24jam.. bile kite syg org tu, kite xpnh pntigkn diri sndiri, tp dia?? xabis2 ngan member2 dia, member lebih penting dr kite..
hati kate x pe, dia mmg cmtu..kenelah trime..
bile kite syg org tu, kite syg nk tgglkn dia..
tp dia?? hmm ntah la..
hati kate, cmne lah dia bile kite xde,msti dia epy..
bile kite syg org tu, kite xsggup tgok dia derita, tp dia pnh hrgai diri kite?? hati kate, tahu x betape kite sygkn dia..
adkh dye tahu pengorbanan kite?? hati kate, xpe,asalkn dia bahagie...

alif Says:
August 2, 2009 at 10:59 PM

bile kite syg org tu, kite trime jew ape yg org tu kate, tp adakah dye trime ape yg kite kate kn? hati kate xpe, manusia xdew yg perfect..
bile kite syg org tu, kite tggu dia Lame pon xpe, tp bile dia tggu kite? dia marah..
hati kate, ala,adatlah ade yg menunggu & ditunggu..
bile kite syg org tu, kite xtido pon xpe lyn dia tgh bosan, tp bile kite bosan, ade dia lyn kite? hati kate xpe, dia bz kot..
bile kite syg org tu, kite gado ngn dia, kite diam je..
tp dia?? tak nak tegur kita,kita yg terpakse pujuk dia..
hati kate, xpe,dia tension tu..
jgelah hati dia,cian dia..
bile kite syg org tu, kite sggup bg rest bile dia letih, tp bile kite letih, dia suruh gak kite lyn dia bile dia bosan, adil ke?? hati kate xpela, ala bkn selalu pon..
bile kite syg org tu, kite jd cm org giler bile dgr dia sakit, tp bile kite sakit,dia buat xtau jew..hati kate, xpela,xkn dia nk berkepit ngn kite 24jam.. bile kite syg org tu, kite xpnh pntigkn diri sndiri, tp dia?? xabis2 ngan member2 dia, member lebih penting dr kite..
hati kate x pe, dia mmg cmtu..kenelah trime..
bile kite syg org tu, kite syg nk tgglkn dia..
tp dia?? hmm ntah la..
hati kate, cmne lah dia bile kite xde,msti dia epy..
bile kite syg org tu, kite xsggup tgok dia derita, tp dia pnh hrgai diri kite?? hati kate, tahu x betape kite sygkn dia..
adkh dye tahu pengorbanan kite?? hati kate, xpe,asalkn dia bahagie...

puteri kartikah Says:
August 3, 2009 at 12:36 AM

peh....ni komen ke hape?keke..becerite plak ko kt cnie..