we feature and sell the shirts are very popular nowadays with shirts give priority to plus size and normal size customers. We believe that the fashionable no limits for various types of body size. With the outbreak of the ideas are generated from our founder, Ms Kim Kartikah Lee Ismail then result is a brand that is competing on the latest fashion in the Malaysian market to solve the problem of large-bodied clients to continue to bold highlight the latest fashions without feeling shy or not confident to themselves. The Kimoshion Wear light clothing manufacture and easy to wear in any kind of event though.

The Kimoshion By Kim Kartikah Lee Ismail

EiD and besday!!

Tuesday, September 22, 2009

Assalamualaikum cyg2 ku skalian.

Da lame rse nye aku x on9 since aku balek jb nie kan.sbb aku x g bayo berokband aku..thats y lah dye potong!!keke.

entry ni senanye aku nk ucap kan selamat hari lahir utk aku yg ke 19!!Mude lg aku upenye kan?keke...20 pon lom masok ag..thn depan bru masok.insyallah.law pnjg umo smpailah umo 20 tuh..law x..allah yg tentukan segalenye.mlm 18.8 aku g kua mkn ngn memember aku den lepak kat sriu nara Jj.lyn shisya ngn dak2 nie jap..den sabri belanje aku mkn ..yelah.besday gurl special cket!!haha.dlm kol 1 lebeh gtu kitorg balek den dak2 ni sume lepak umah aku.lepas je tuka baju..aku pon kua r nk lepak ngn dorg..pki bju bru n sua bru..korg nk taw ape aku dpt mse aku kua rumah tuh?haha..ddpt tepong satu pack!!habes aku!!puteh stu bdn...dak ni nye keje..tu lah hadiah utk besday aku..even x mhl ke hape..tp moment tuh yg paling x ternilai buat aku.DOrgt ingt besday aku.dorg yg aku maksodkan ni fil,atie,sab,qayyum,hijaz,aliep ngn amer.fiera xde sbb die kua ngn adi..keke..cinte lame bersemi semula!!haha.k

entry yg ni lak aku nk ucapkan selamat hari raye aidilfitri.aku nk mohon maaf dr ujung hidong smpai ujung lutut kepade sesape lah yg penah aku saketkan ati dye ke...ter nganjeng ke..ter ngumpat ke...ter kutuk depan2 ke belakang2 ke..tu sume aku x sengaje!!hahaha..ade certain yg aku sengajekan.keke.semoge hari raye thn bermakne utk korg sume..termasok geng2 belogger yg kaki blogging cam hakU!!HEHE.

0 comment and orders: