we feature and sell the shirts are very popular nowadays with shirts give priority to plus size and normal size customers. We believe that the fashionable no limits for various types of body size. With the outbreak of the ideas are generated from our founder, Ms Kim Kartikah Lee Ismail then result is a brand that is competing on the latest fashion in the Malaysian market to solve the problem of large-bodied clients to continue to bold highlight the latest fashions without feeling shy or not confident to themselves. The Kimoshion Wear light clothing manufacture and easy to wear in any kind of event though.

The Kimoshion By Kim Kartikah Lee Ismail

PERENANG NEGARA

Saturday, February 27, 2010


YEAH.itu dia.atlet negara wakil acara renang utk ke SUKMA tahun depan.
yg pki baju love2 tu yg x tahan tuh.
memandangkan td kami terlalu bosan ddk kt umah pon xde ape nk buat.asek on9 28 jam.haha.
Aku,fiera, ngn irah pon layan kepala natrah nk ajak g berenang kat pusat akuatik shah alam,
Mcm2 gaya renang yg di keluarkan oleh para2 atlet ini.kuak lentang,kuak kangkang,berenang dugong sume ade lah.yg tak leh blah..aku dh try nk berenang jauh2..aku pon selam dalam2,agak2 rse diri dah terapong aku pon bukak r langkah.kang2 kan ape yg ptot dan hayunkan tgn.Dgn harapan aku nk berenang melepasi tali penghadang tuh.berenang punye berenang.yeah..jauh nye aku berenang.x sangke.aku x berganjak dr tempat yg mule2 aku nk berenang.xpe..aku sedapkan ati.mgkin dh pth balek kot.hahaha..
KAMi berkejar-kejaran dlm air,bergosip sebentar,dan dpt mencuci mata tu yg penting tu.hahaha..xtahan mak nyah!!haha.
GENG,sok kite g lagi ek!!hehe,,

2 comment and orders:

eric Says:
March 2, 2010 at 2:04 PM

wahh...put pndai berenang lah.hahahaha

kEnTuT kECiL Says:
March 2, 2010 at 2:17 PM

well..u noe me..hahaha