we feature and sell the shirts are very popular nowadays with shirts give priority to plus size and normal size customers. We believe that the fashionable no limits for various types of body size. With the outbreak of the ideas are generated from our founder, Ms Kim Kartikah Lee Ismail then result is a brand that is competing on the latest fashion in the Malaysian market to solve the problem of large-bodied clients to continue to bold highlight the latest fashions without feeling shy or not confident to themselves. The Kimoshion Wear light clothing manufacture and easy to wear in any kind of event though.

The Kimoshion By Kim Kartikah Lee Ismail

2 Batu kurau,taiping perak ;-)

Friday, October 29, 2010
ni b4 gerak ke perak.singgah kampus jap.hantar brg;-)

muuuuuuuuuuu

Dah nk balik shah alam ;-(

gambar kenangan dgn mak kaksu.
makcik ni selalu masak sedap2 utk sy.;-)
miss u makcik!!

haaa..ni lah umah kak su.besar kan??belakang dye air terjun okeh!!

daun

kak su makan jambu.haha

kak su ber sms dgn siapa tu ha?

ini beg2 kami ;)



lompat kak su!!lompat!!

kak su the hottest!!

bru lepas mndi ayaq terjun okeh.

pose

meronda sekitar taiping dgn rozila ;-)
kawan kampung kak su.she;s funny girl. ;-)

candid

bunga

basikal tua koleksi abg kak su

mahkamah tggi perak ;-0

ayaq terjun blakang umah kak su


gambar2 ketika di kampung kak su.
nyaman,damai,tenang.
bestnye kalau tinggal kak sini.
7 hari rse mcm sehari.errgghh!!x puas!!

2 B L A C K and B o r e d

Thursday, October 28, 2010
shock.

jerawat okeh.

bored

guulllpp

;-p

.................................................................................................

errrggghhh!!!

last nite.i was happy ;-)

SIMPLY FAKE!!!

OKEh.







I realized that I wanted to play characters and do traditional theatre. I wanted to make believe again. I like putting on a costume and pretending to be someone else for a few hours, and I have a great respect for playwrights.


0 penipuan sekeping hati

Monday, October 25, 2010
memberi harapan setinggu langit ke tujuh,

menjungjung kasih melepasi awan,

kata-kata manis pemintal nafsu,

kenapa kau begitu?

Membidas bicara pendusta belaka

ibarat hanya melepas batuk di tangga.

kenapa mesti berdusta sahaja.

buktikan sayang apa yang di kata.

..............................................................................

Hati yang keras rapuh akhirnya,

hilang prinsip yang di pertahankannya

tiada lain tiada dua.

tapi ternyata itu dusta belaka,

berkata seharian menerima apa adanya

mengucap ulang jangan tinggalkanya

tapi kenapa kau yang sendiri menghancurkanya.

tercetus dosa menyakiti jiwa.

.............................

sang penglipura masih berdoa

moga ALLAH memakbul doa.

kerana hati pedih siksa mencarah carah.

.......................

si teman berkata.tak apa x kisah..

tunggu sahaja balasanya.

YA ALLAH. hanya engkau segala2.

beri petunjuk hidayah kepadanya.

kerana cintamu YA ALLAH.yang kekal ke syurga.

amin




...........remos................






2 lawan bagi meja??ape?

Wednesday, October 20, 2010
ape yang bermain di fikiran saya cuma satu bende.

okeh.

Ape kata lawan bagi si MEJA??

itu sahaja.sekiann,....



.............................................................

even,kalau tipu aku pon bukanye tahu apa2 kan.haihh..ape slh.kate kwn?bukan nk jd lawan.soal sape dia tu bukan persoalan.kalau betol ade.baguslah.jaga saja dia.kau kata kau xpernah buat apa yang kau buat kat aku pada dia??what the hell is that?what are u tryin to said juznow?then??i dont get it.wht actually yang kau nk sampaikan??positive?negative?or passive?huh.Yes,i like you.yes.i admit it.But i cant do nothin.Now i juz hope for the friendship only.ignore the feelin and move on.aha,i know lah kan.sweet talk tu yang membuatkan orang tertarik dgn kau.yes.memg.memg aku suka.Suka,sayang,cinta.its a different thing lah der.ok.plzz dont misunderstanding.Go with that girl and keep her safe with you.Jangan nk dolak dalik.hargai cinta yang ada di depan mata.sbb orang yang sayang kita akan tinggalkan kita untuk orang yang mereka cinta.juz think sayang.Yes,that time i started to fallen with you.but not now.I'm realize that i'm not ready for this feelin.bcoz i know the effects will gonna make me DUMB like HELL.

.........Syial lah wey,macam haram aku bercerita meluah rasa........
.........geli lah ckp pasal feelin........

arrrggggghhh


4 bila aku menggila.

Tuesday, October 19, 2010
ini dia.
ye memg.ini kentutkecil.




bila hati tertutup bicara.
bila bibir memekakan telinga.
bila mata membutakan dada.

tak tahu apa punya puisi lah.haha.tapi ada makna tersiratnye.

lagu ni aku tuju sume orang yang aku syg.xkira sesiapa.
dan kepada sesiapa yang pernah wujud dan hadir walau tidak berpunama lamanya.
mungkit aku rindu.tapi aku xpernah ckp pada korunk.
;-)

-------------menggilak---------

jom nyanyi same2!!see the lyric.its very meaningful.

I NEVER TOLD YOU
I miss those blue eyes
How you kiss me at night
I miss the way we sleep

Like there's no sunrise
Like the taste of your smile
I miss the way we breathe

But I never told you
What I should have said
No, I never told you
I just held it in

And now,
I miss everything about you
Can't believe that I still want you
And after all the things we've been through
I miss everything about you
Without you

I see your blue eyes
Everytime I close mine
You make it hard to see
Where I belong to
When I'm not around you

It's like I'm alone with me

But I never told you
What I should have said
No, I never told you
I just held it in

And now,
I miss everything about you
Can't believe that I still want you
And after all the things we've been through
I miss everything about you
Without you

But I never told you
What I should have said
No, I never told you
I just held it in

And now,
I miss everything about you
Can't believe that I still want you
And after all the things we've been through
I miss everything about you
Without you

6 kamu.

Sunday, October 17, 2010
kalau kamu terbaca post ini,

cuma satu saya nak kamu tahu.

tiada lagi nama kamu di hati saya.

tiada lagi nk stalker2 kamu.

tak nak lagi ambik tahu pasal kamu.


sebab saya rasa cukup tertipu dengan kamu.

;-)


Lagi satu,kalau nk menipu tu belajar lah dulu dari orang yg lebih berpengalaman yeah
kesian saya tengok kamu.

selamat menjalani kehidupan kamu yang konon giler2 tu.

;-)

SEMOGA BERJAYA YE KAMU.

ishh..ishhh..

0 kecurangan ;-)

Saturday, October 16, 2010
walaupun sejujurnya aku belum pulih seratus pratus dalam kebodohan diri ini.Tp aku kene teruskan jua kehidupan yang masih panjang(insyallah).
Juz let it like a normal things yeah.Alaa xpe.sedapkan hati sendiri apa salahnya kan.
Sekarang nak bercerita tentang mende ala ni..FYI,now aku pakai NIKON.kira dah macam bf aku lah mende ala ni.kemana pergi ada saja di sisi.dgn kawan2 aku pon si nikon ni boleh masok.memahami.ikot kehendak aku.aku nk cmni dye bg ,aku nk camtu dye bg .peh.memg bf yg memahami.ahaha.
But...the thing now..aku dh start curang dgn dye.Jahat kan aku?bukan jahat cuma nk upgrate jek.bosan lah pulak asyik dgn dye je ye tak?sebagai manusia kita kene ada penghijrahan kan?tak kira lah dari segi apa.yang penting untuk yang lebih baik.Aku dh jatuh hati dgn cinta baru CANON 60D.oH damn..his so damn cool.hensem.macho..all is there.haiihhh.tp nk dptkan pon tgk gak lah kan.
;-)

tapi xpe.jenis aku.kalau aku nk aku mesti dapat.macam mula2 nak kapel dgn SI NIKON ni ;-)
macam2 halangan akhirnya cinta bertemu jua.tapi..mcm biasalah cinta x semestinya berpanjangan,terjumpa lebih baik sebat je lah kan.ahaha.giler sadis.
Tapi siyes.memang aku nk kapel dgn CANON 60D ni.dh xtahan dah.hati dah x keruan.Memang pada mulanya x siyes dgn menda ala ni.lame2 jadi nak tahu lebih dalam sebab di kelilingi kawan2 yang kapel dgn "mereka" nilah.aku pon sebat lah kalau ade peluang kan ;-)



nak tgk muka future bf aku ni?hensem taw..hitam manis ;-)



ha.amacam?cool kan.tgk lah dada dye.boleh lipat2.peh.taf sungguh..tak tahan tgk.
grrrrr....

...........diz is new babe from canon......

i'll grab it.wacth it.

0 aku mahu senyuman begini lagi.

Friday, October 15, 2010

Aku rindu senyuman ini ;-)


Aku rindu diri yg ini.

muka happy senyum riang sekali
.
pergi kemana kamera mesti mengiringi.

xkira siapa di sisi walau aku berjalan hanya sendiri.

Berjuta masalah di hati,tapi kepala masih menggeli.

Rasa hidup indah sekali bagai tiada halangan diri.

Aku mula senyum lagi.

berkat doa kawan2 di sisi.

Aku tahu aku tidak sendiri kerana ALLAH sentiasa di hati.

0 sampai bila nk bersedih?

Thursday, October 14, 2010
;-)

Hari berganti hari.aku di selubungi dgn kesedihan.tika di pagi hari.air mata pagi selalu singgah di pipi.tapi..sampai bila.bende dh berlaku kan.so,juz let it be.Semua bertanya kenapa pu3?knp?besar sgt ke masalah?aku mintak maaf lah.aku cume boleh ckp.aku buat kesilapan terbesar dalam hidup yang membabitkan masa depan aku.harapan keluarga aku dan kawan2 aku.
Aku x pernah rasa diri begitu bodoh,sampai aku rasa ALLAh tiada kat sisi aku.aku tak habis2 menyalahkan takdir.x habis2 menyalahkan dunia.x habis2 menyalahkan diri.dahsyat masalah aku ni.bayangkan.pu3 yg korang kenal ni,kalau satu hari x makan nasi memg boleh mati.tapi di sebabkan masalah ni.seminggu aku x makan nasi.xcarik nasi.cume air putih dan roti kosong sehari.itupun terpaksa makan sbb perut terlalu sebu.
Aku hilang arah.aku jatuh,terjelopok macam patah semua anggotaa badan.aku hilang ketabahan dan kekuatan,dan yang hanya ada cuma kelemahan.tak pernah rasa begini sedih.
Berkat kata2 semangat kawan2 yang x pernah putus utk aku.sekurang2nya aku rasa sedikit kekuatan menyelinap masuk dalam diri ini.walaupun mereka tak tahu apa punca masalah sebenar aku.tapi mereka tetap bagi semangat walau dalam kepala pelbagai persoalan.
Secara jujur aku masih tidak boleh menerima ketentuan ini,tapi sedang mencuba menerimanya.Hakikatnya pahit.sakit.xpe.insyallah aku terima.
Sampai bila nk bersedih?sedangkan bende tak merubah apa2.memang.walau berat kata2 ni,aku sampaikan jua.Di hati penuh keluhan....di bibir penuh senyuman.tak apa pu3...sebentar saja.
Aku tak nak menjadikan air mata teman setia.Aku akan jadikan senyuman sebagai teman.walau apepun halangan.Doakanlah aku wahai kawan2.

.............senyuman...........

2 Pedih hati.BiBir saja tahu.

Tuesday, October 12, 2010
Sebak hati menahan pilu.sebak dada menahan esak.
aku menangis seorang diri.xdapat menahan diri.kemana puteri selama ini?di mana puteri?.puteri yang aku kenali tidak selemah ini.tidak selembut ini.hoi puteri.mana kau pergi.
Di sini puteri yang kau cari.di sini puteri yang kau kenali.
Aku tiada kemana.aku masih di sini.Aku nampak sihat?aku nmpak kuat?bernarkah?
wahai kawan..sebenarnya aku tidak tahan menahan pilu di hati.senyuman sekadar lapik kesedihan aku.senyuman cuma untuk mengaburkan pandanganmu.Aku sakit.sakit lalu jatuh di dalam lembah kegelapan.Wahai kawan.aku menangis.menangis seorang diri.
Aku tak dapat menahan diri dari menyalahkan takdir.YA ALLAH..aku memohon keampunan mu.aku jauh dari mu YA ALLAH.salah aku.dosa aku.aku malu YA ALLAH.Apakah dugaan ini YA ALLAh.Beratnye tidak terkira.aku x mampu YA ALLAH..TErus terang aku tidak mampu.Tolonglah YA ALLAh..hanya itu ku pinta.
Aku putus asa.. bila senyuman ini menjadi plastik sahaja.
aku menangis..menangis..menangis.Mama..papa..maafkan anakmu ini. YA ALLAH.aku tidak sanggup.kau ambilah nyawaku daripada aku melihat airmata mereka.Aku sungguh hina YA ALLAH.aku menangis menahan esakkan dada.
sakit aku,gerih aku.cuma bibir saja yang tahu.kerana bibir sahabat setiaku.tidak pernah lupa akan diriku.senyum untuk aku.senyum untuk kawan-kawan aku.walau hati pedih begitu.

....aku perlu kekuatan...
......ketabahan.......

0 Sudah aku bilang

Sunday, October 10, 2010
ehemm..
sudah aku bilang.jgn..jgn..jgn.tp kau berdegil juga.aku berkata biarkanlah aku tersenyum utk beberapa hari saja lagi.tp tolong jgn hari ini.Bru tiga matahari kau sudah ku jumpai.Memang engkau penawar hati tatkala ini.Di saat jiwa memerlukan teman...di saat kesempitan menempuh dugaan dan aku dipertemukan dengan engkau.Senyum dan senyum hanya itu yg mampu aku ungkaikan sebab tak bisa merungkai apa yg terperosok di dalam hati ini.
Sebelum itu,segala manis bicara walau aku tak percaya tapi aku endahkan saja.Mengharap keihlasan sinar sang putera.tp kenapa.kenapa yang aku jumpa semua sama.Sudah aku tahu itu mainan belaka.tapi masih mengarap bahawa itu syurga.tapi aku terpedaya.
Sudah aku bilang,,,,
ini semua gurauan semata.kata-kata penyedap rasa.penambah hati yang gundah gelana.Aku terus berfikir.apakah ini semua.aku bukan kotak,aku bukan boneka,aku juga bukan camera.Tapi aku manusia.ada hati ada perasaan.Ya..aku keras.tiada rupa paras.
Di subuh hari aku termenung seorang diri.berfikir.susahnya aku sebagai umat.ada lagi yang lebih susah daripada aku yang byk merasai nikmat.Aku kasihan.kasihan mendengar ceritanya.kerna..kalau aku berada di tempatnya aku mati seribu rasa.hanya air mata peneman saja.
Memang aku wanita biasa..biasa dari segala.tak punya harta x punya apa.Tiada apa yang aku boleh kongsikan..tiada harta yang boleh aku wasiatkan.cuma ada hati yang boleh kau sakitkan.
Bukan pertama,bukan juga yang kedua.Tapi kau tetap ku suka.

YA ALLAH yang maha berkuasa.aku tidak meminta apa.berikan aku kekuatan saja.walau hanya sekuntum senyuman untuk tutup duka yang lara.

.................sakit jiwa....................

0 sedih dan masih bersahaja.

Thursday, October 7, 2010
keluhan demi keluhan.
masalah jiwa nampak bersahaja.
Sakit perit menahan kesakitan.
tapi muka masih selamba.

Hari Esok penentu segala.
tapi aku masih bersahaja.
Sebenarnya ada bende yg aku risaukan.
tapi aku masih selamba.

Dulu kau beri,sekarang kau ambil.
salah aku bergelar umat
yang x pernah mensyukuri nikmat,

Nak menyesal sudah terlambat.
air mata masih aku kesat.
Memang semua sudah terlewat.
habis semua sudah terlambat.

Aku buntu..aku buntu mencari jalan.
jalan yang singkat berbukit bukau.
Aku menyesal kerana terlambat.
tapi apakan daya apa nk buat.

Kesat,kesat dan kesat.
air mata masih di kesat
.......

kesedihan yg teramat.

2 berkata seorang perempuan kepada perempuan syaitan

Wednesday, October 6, 2010
Berkata seorang perempuan,
usah berkias wahai perempuan.
berkata lah engkau wahai perempuan.
Jangan dan jangan.
Jangan engkau mencari tumpuan....
jika engkau seorang perempuan mari kita berlawan.
Ayat bukan sembarang ayat,
ini ayat seorang perempuan.
Aku perempuan bukan anak jantan.
kalau engkau seorang perempuan mari beradu kekuatan.
berlawan penuh ketahanan...berlawan macam syaitan.
kalau engkau bukan syaitan mari kita berlawan.
Hembusan sembarang percakapan tidak aku hairankan.
Aku tidak suka kiasan,
Jadi..mari kita berlawan.
Jangan kau luah dgn jelingan.
mari lah lihat wahai perempuan.
Aku benci jelingan syaitan.
jadi,mari kita berlawan.
Apa lagi yg kau nantikan??
jadi.mari kita berlawan.

Di sini aku seorang perempuan,
sedang menanti penuh kesabaran,
Datanglah engkau wahai perempuan.
wahai perempuan bergelar syaitan.

Aku benci kelewatan.
jika engkau seorang perempuan tolong percepatkan.

aku sudah kepenatan.
dan aku ada soalan.
wahai perempuan tlg beri jawapan.
siapa perempuan siapa syaitan??



........bukan pantun,bukan puisi,bukan sajak......
bende aku tulis spontan memg utk perempuan syaitan.

2 M.FAKHRULLAH ;-)

Monday, October 4, 2010
Hey u.
i xsuke tgk u sedih.
i rindu nk bace entry u yg klaka mcm dulu.
skrg u sedih je.
status fb,blog.sume sedih.i xsuke.
i phm keadaan u.i taw u sedih.i taw.
i tgk u mcm dh hilang semangat.muke x berseri.
mana pegi semangat hero i yg dulu??
syg.jgn sbb bende ni u hilang punca dan arah tuju hidup.
i syg u.
walau i bukan "NLAJ".

U..i taw u sakit.i taw sakit u.tp i tgk u totally lost.u bersedih,berharap,menunggu,tp dye???i x berpihak mana2 pihak dlm masalah u ni.i xmasok campur.cume i boleh luah dlm blog i je ni.Mcm yg i ckp.hidup ni byk salah sangka.contoh,mcm u call,sms dye tp dye xhiraukan u.dye ignore u giler2.u cakap dye dh xsyg u.Tp u..itulah perempuan.dye perlu masa utk dipujuk.bukan x syg,bukan x cinta.dye nk angkt call u,nk bls sms u.tp mgkin belom boleh trima apa yg u buat lt dye.walau tu bukan niat u.teros memujuk wahai hero ku.i taw u boleh.i taw u lelaki yg baik.u syg dye.u dh plan future dgn dye.insyallah kalau benar itu.ALLAH akan tentukan.i kt sini selalu doakan u.
kalau i jd dye,i akan menyesal sbb x beri u peluang kedua.sbb i pernah hilang kepercayaan pada seorang lelaki dan tidak memberikan dye peluang kedua sdgkan i taw dye betul2 syg kt i.i terfikir,kalaulah aku beri dye peluang utk menjelaskan keadaan sebenar..mesty kitorg bahagia lg skrg.so,hakikatnya dye dh jmpe yg lebih baik dr i.

M.fakhrullah
BERTUAHNYA kalau i jadi "NLAJ".
DAN bertambah gembira bila u bernama "FA"
ALLAH maha mengetahui segalanya.cinta yg sejati cuma pada ia.
insyallah.i tahu u ikhlas terhadap dye.
berdoa lah cikgu ku,hero ku,kawan ku.

;-)