we feature and sell the shirts are very popular nowadays with shirts give priority to plus size and normal size customers. We believe that the fashionable no limits for various types of body size. With the outbreak of the ideas are generated from our founder, Ms Kim Kartikah Lee Ismail then result is a brand that is competing on the latest fashion in the Malaysian market to solve the problem of large-bodied clients to continue to bold highlight the latest fashions without feeling shy or not confident to themselves. The Kimoshion Wear light clothing manufacture and easy to wear in any kind of event though.

The Kimoshion By Kim Kartikah Lee Ismail

kecurangan ;-)

Saturday, October 16, 2010
walaupun sejujurnya aku belum pulih seratus pratus dalam kebodohan diri ini.Tp aku kene teruskan jua kehidupan yang masih panjang(insyallah).
Juz let it like a normal things yeah.Alaa xpe.sedapkan hati sendiri apa salahnya kan.
Sekarang nak bercerita tentang mende ala ni..FYI,now aku pakai NIKON.kira dah macam bf aku lah mende ala ni.kemana pergi ada saja di sisi.dgn kawan2 aku pon si nikon ni boleh masok.memahami.ikot kehendak aku.aku nk cmni dye bg ,aku nk camtu dye bg .peh.memg bf yg memahami.ahaha.
But...the thing now..aku dh start curang dgn dye.Jahat kan aku?bukan jahat cuma nk upgrate jek.bosan lah pulak asyik dgn dye je ye tak?sebagai manusia kita kene ada penghijrahan kan?tak kira lah dari segi apa.yang penting untuk yang lebih baik.Aku dh jatuh hati dgn cinta baru CANON 60D.oH damn..his so damn cool.hensem.macho..all is there.haiihhh.tp nk dptkan pon tgk gak lah kan.
;-)

tapi xpe.jenis aku.kalau aku nk aku mesti dapat.macam mula2 nak kapel dgn SI NIKON ni ;-)
macam2 halangan akhirnya cinta bertemu jua.tapi..mcm biasalah cinta x semestinya berpanjangan,terjumpa lebih baik sebat je lah kan.ahaha.giler sadis.
Tapi siyes.memang aku nk kapel dgn CANON 60D ni.dh xtahan dah.hati dah x keruan.Memang pada mulanya x siyes dgn menda ala ni.lame2 jadi nak tahu lebih dalam sebab di kelilingi kawan2 yang kapel dgn "mereka" nilah.aku pon sebat lah kalau ade peluang kan ;-)



nak tgk muka future bf aku ni?hensem taw..hitam manis ;-)



ha.amacam?cool kan.tgk lah dada dye.boleh lipat2.peh.taf sungguh..tak tahan tgk.
grrrrr....

...........diz is new babe from canon......

i'll grab it.wacth it.

0 comment and orders: