we feature and sell the shirts are very popular nowadays with shirts give priority to plus size and normal size customers. We believe that the fashionable no limits for various types of body size. With the outbreak of the ideas are generated from our founder, Ms Kim Kartikah Lee Ismail then result is a brand that is competing on the latest fashion in the Malaysian market to solve the problem of large-bodied clients to continue to bold highlight the latest fashions without feeling shy or not confident to themselves. The Kimoshion Wear light clothing manufacture and easy to wear in any kind of event though.

The Kimoshion By Kim Kartikah Lee Ismail

sampai bila nk bersedih?

Thursday, October 14, 2010
;-)

Hari berganti hari.aku di selubungi dgn kesedihan.tika di pagi hari.air mata pagi selalu singgah di pipi.tapi..sampai bila.bende dh berlaku kan.so,juz let it be.Semua bertanya kenapa pu3?knp?besar sgt ke masalah?aku mintak maaf lah.aku cume boleh ckp.aku buat kesilapan terbesar dalam hidup yang membabitkan masa depan aku.harapan keluarga aku dan kawan2 aku.
Aku x pernah rasa diri begitu bodoh,sampai aku rasa ALLAh tiada kat sisi aku.aku tak habis2 menyalahkan takdir.x habis2 menyalahkan dunia.x habis2 menyalahkan diri.dahsyat masalah aku ni.bayangkan.pu3 yg korang kenal ni,kalau satu hari x makan nasi memg boleh mati.tapi di sebabkan masalah ni.seminggu aku x makan nasi.xcarik nasi.cume air putih dan roti kosong sehari.itupun terpaksa makan sbb perut terlalu sebu.
Aku hilang arah.aku jatuh,terjelopok macam patah semua anggotaa badan.aku hilang ketabahan dan kekuatan,dan yang hanya ada cuma kelemahan.tak pernah rasa begini sedih.
Berkat kata2 semangat kawan2 yang x pernah putus utk aku.sekurang2nya aku rasa sedikit kekuatan menyelinap masuk dalam diri ini.walaupun mereka tak tahu apa punca masalah sebenar aku.tapi mereka tetap bagi semangat walau dalam kepala pelbagai persoalan.
Secara jujur aku masih tidak boleh menerima ketentuan ini,tapi sedang mencuba menerimanya.Hakikatnya pahit.sakit.xpe.insyallah aku terima.
Sampai bila nk bersedih?sedangkan bende tak merubah apa2.memang.walau berat kata2 ni,aku sampaikan jua.Di hati penuh keluhan....di bibir penuh senyuman.tak apa pu3...sebentar saja.
Aku tak nak menjadikan air mata teman setia.Aku akan jadikan senyuman sebagai teman.walau apepun halangan.Doakanlah aku wahai kawan2.

.............senyuman...........

0 comment and orders: